lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kirjahamstrausta ja lukemisen välttelyä

Nyt kun kirjoitukset ovat ohi, on minun lukiourakkani melkein lopussa. Enää pitäisi suorittaa kaksi elämänkatsomustiedon kurssia. Ei kiinnostaisi yhtään, mutta jos lukion suorittaminen jäisi niiden takia väliin, löisin itseäni kovaa.

Panikoin ennen biologian ylpääreitä niin paljon, että luin kolmessa päivässä jotakuin neljä tai viisi kirjaa. Se oli semmoista pakkopullalukua, että niiden jälkeen ei ole kauheasti tehnyt mieli lukea. Kävin minä kuitenkin kirjastosta hakemassa pari kirjaa, joista toinen on jopa meidän listasssa. Pitäisi vaan saada aikaiseksi lukea tuo 7 veljestä. Jotenkin on vähän aikaansaamaton olo.

Kirjahyllyynkin on ilmestynyt uusia kirjoja. Oli pakko ostaa kun löysin kirpparilta ja sillee. Isi sanoi, että silläkin on mulle jotain kirjoja, kunhan käyn siellä. Tarkoitus olisikin lähteä sinne tuossa ensikuun puolella. Ajattelin sitten kuvata jotain videota noista uusista kirjoista tänne blogin puolelle. Minähän olen innostunut nyt kuvailemaan vlogeja, joten se tuntuu hyvältä vaihtoehdolta.

Eipä mulla oikein mitään asiaa taas ollut, teki vain mieli kirjoittaa, että missä mennään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit tulevat näkyviin hyväksynnän jälkeen